Saturday 24 November 2012

kenangan pergi dengan begitu saja :'(

hai semua . saya agak sedih ketika menulis post ini sambil dengar lagu bertajuk 'sayang' :'( tsk tsk . sebenarnya saya rindu Iman Alwani hok gila - gila tu . saya rinduuu dia separuh matii . kalau laa boleh undur masa . kan sangat best . masa telah berlalu . 

bukan dia sorang je saya rindu tapii hampir separuh budak sch skh 2 . Makyo , Janie , Shhamin , Naingg , Mijaa , Syakir , Deromeii , Alif , Mirah Najwa , Anis , Zulaika , Firah , Elie , Bazilah , Fitri , Thirah , Umu , Damia , Dina , Ainun , Falahi , Puteri , Tiqah , Poje , Hazim Kholid , Hasif , Aqil , Faris , Apiq , Waiz , Kimi , Keba , Aisyah , Nurin , Tathnim , Ipe , Iman Daniel , Alyn , Emin , Hessa , Balqis , Syafia , Nadhirah , Iqra , Hana andd more . ramai lagi laa maybe saya tak ingat . sorry ye . tapi saya betul - betul rindukan korang espeacially Nur Iman Alwani binti Ehsham :'( 

next year mesti yang sch jauh - jauh tu dah tak leh jumpa . kan ? kan ? kalau tahun depan korang jumpa kawan baru mesti tak ingat dah saya ni . dok ? hmm , I knew :) 

lastly , I want to say happy - happy ye semua . jangan jadi gila macam saya . tiba - tiba je sedih . saya tau saya hari - hari gila . okay . babaii . enjoy ^^ loveyou all year6 pupils on skh2 .

to Iman and Anis : 'KAMI BUDDYZ KAMI TAKKAN TERPISAH ' ingat nii lagi ? kalau ingat baguss (y) . ingat sampai awak mati tauu ? okay . loveyouu ^^

No comments:

Post a Comment