Sunday 4 November 2012

Khamis , 8 November 2012.

Assalamualaikum hamba Allah yang comel , cantik , handsome . tngok title dah ke ? hmm , harii khamis bersamaan 8 November 2012 akan menjadi kenangan sampai bila - bila . sebenarnya hari Khamis tu ialah hari terakhir saya duduk SKH 2 . sedih nyaa :( nnti takleh jumpa dah kawan yang jenis gila - gila macam Iman Alwani , macam Anis Ellyza . 
I will miss you all budak year 6 2012 . jangan lupa saya tauu . anda semua sentiasa bermain di fikiran saya . yang sekolah jauh - jauh tuu jngn laa lupa saya . yang penting , saya maafkan korang lamaa dah . tak payah suruh saya maafkan lagi tauu . 
saya yang sedang menulis ni pun rasa macam nak menangis , tau dok ? hmm , Hana , Aisyah , Alyn , Hessa , Iqra and semuaa . tolong tolong jangan lupakan saya tauu .  korang semua telah happy kan saya . saya akan ingat korang sampai bila - bila , trust me :)
terakhir sekali saya nak cakap , tolong jangan lupakan saya kalau awak semua dah dapat kawan baru ye . saya sayang semua budak year 6 , cikgu and semuaa laa . Iloveyou all :D

GB cakap  reslut kuar UPSR 19/11/2012 . tapi tak tahu betul ke tak . err , takutt :/












No comments:

Post a Comment