Sunday 2 June 2013

Allah selalu ada ! :D


syukur alhamdulillah :) saya masih lagi bernafas. syukur kepada Allah s.w.t . okayy, kembali kepada tittle. sad&lonely is me. yes, me! i feel like no one love me. tapi ... saya tahu Allah selalu tolong hambanya yang berada di dalam kesusahan, sedih and else. saya sayang Allah sangat - sangat. terima kasih kerana telah menjadikan saya seorang manusia yang sempurna. Alhamdulillah .

ya, saya tahu saya seorang manusia yang tak lari daripada berbuat dosa. Subhanallah .. "ampunkanlah segala dosa hambamu ini yang terkadang tidak mengikut perintahamu yang sering melupakanmu dan yang sering mengingkarimu. ampunkanlah jugak dosa ibu&bapaku yang bersusah payah membesarkanku. berikanlah kebahagiaan kepada ku serta ahli keluargaku, Ya Allah. Amin Ya Rabbal Al-Amin :)

saya sangat merindukan seseorang yang tidak merindukan saya. dan saya tahu dia sudah ada orang lain tetapi, Ya Allah bagaimanakah cara untuk aku melupakan nya? pinjam kan lah aku kekuatan Ya Allah. apa yang harus aku lakukan? seksa aku menanggung penyakit rindu ini :'( 

ye, saya tahu dulu saya tak patut bercinta . dengan umur yang emm. dah nak buat mcam mana? takdir yang menentukan semua itu. sabar je la dengan ujian yang Allah nak bagi ni. saye tahu Allah selalu ada bila2 masa sahaja. terima kasih Allah :') aku amat menyayangi mu. mencintaimu :) subhanallah .

Assalamualaikum.


No comments:

Post a Comment